توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

آرشیو مطالب وردپرس بدون حذف مطالب Archived Post Status

آرشیو مطالب وردپرس بدون حذف مطالب Archived Post Status

آیا شما هم میخوایید پستهای قدیمی در بایگانی وبلاگ خود نمایش داده نشه اما مایل به حذف آنها نیستید , اما شما نمی توانید این کارو بکنید پس با ما همراه باشید تا در این مقاله با آرشیو مطالب وردپرس بدون حذف مطالب Archived Post Status آشنا شوید. اولین کاری که باید انجام بدید اینه که افزونه وردپرس Archived Post Status رو دانلود و به سادگی و بسیار راحت نصب و فعال کنید این پلاگین در هیچ قسمت تنظیمات قالب شما قرار نخواهد گرفت بعداز انجام نصب افزونه به وضعیت پستها رفته که آرشیو اضافه شده شما بعد شما می توانید نوشته را ویرایش کنید و از منوی زیر آرشیو را انتخاب کنید بعد از انجام این کارها شما می توانید بروز رسانی را بزنید.

 

در سایت ها گاهی اوقات مطالبی وجود دارند که پس از مدتی نیاز به غیر فعال سازی آنها و عدم نمایش در سایت داریم و مجبوریم از ابزاری به نام زباله دان استفاده نماییم ! با اینکار مطالب به بخش زباله دان سایت منتقل خواهند شد که در آن دیگر کاربری قادر به مشاهده مطلب نخواهد بود ! اما شاید دوباره به این مطالب نیاز پیدا کنید و قصد نداشته باشید برای همیشه با مطالبتان خداحافظی کنید !

 

در این مطلب قصد معرفی افزونه ای برای وردپرس را داریم که توسط آن قادر به آرشیو کردن مطالب سایت وردپرسی خود خواهید بود و با اینکار دیگر مطالب سایت شما حذف نمی شوند و به راحتی قابل بازگردانی و خواندن هستند . افزونه Archived Post Status یک افزونه حرفه ای برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به آرشیو کردن مطالب سایت خود با یک کلیک خواهید بود و در بخش همه ی نوشته ها گزینه ای به نام Archived افزونه می شود و می توانید به مطالب آرشیو شده ی سایت خود دسترسی پیدا کنید . در ادامه با ما و برخی از ویژگی های افزونه Archived Post Status همراه باشید .

 

برخی از ویژگی های افزونه Archived Post Status برای وردپرس :

  • عدم انتشار مطالب وردپرس بدون نیاز به حذف آنها
  • قابلیت آرشیو هر نوع نوشته، برگه و پست تایپ خاص
  • افزوده شدن منوی کرکره‌ای در بخش ویرایش نوشته برای تغییر وضعیت از انتشار یافته به آرشیو شده
  • مناسب برای سایت‌های پر محتوا که گاها لازم است تا مطالب خود را بدون نیاز به حذف کردن از حالت انتشار خارج کنند
  • و …

 

اگر به دنبال افزونه ای برای آرشیو کردن برخی مطالب سایت و عدم نمایش آنها هستید ، پیشنهاد ما استفاده از افزونه Archived Post Status می باشد .

 

چگونه مخفی کردن مطالب بایگانی بدون حذف آنها Archived Post Status :

پس از نصب و فعال‌سازی افزونه منویی در بالای نوشته‌های پیشخوان سایت وردپرسی شما با نام Archived افزوده خواهد شد که توسط آن قادر خواهید بود تا به نوشته‌های بایگانی شده دسترسی داشته باشید.

برای اینکه بخواهیم تا نوشته‌ای را از حالت انتشار خارج کرده و به اصطلاح آن را بایگانی کنیم، کافی است تا مشابه تصویر زیر تیک نوشته (های) خود را انتخاب کرده و در قسمت “کارهای دسته‌جمعی” گزینه ویرایش را انتخاب کرده و بر روی اجرا کلیک کنید.

 

 

پس از اینکه بر روی این گزینه کلیک کردید مشابه تصویر زیر در بخش “وضعیت نوشته” آن را بر روی Archived تعیین کرده و در نهایت گزینه به‌روزرسانی را انتخاب کنید.

 

 

 

پست شما مخفی و ظاهر نمی شود اما شما می توانید در بخش مدیرت آن را پیدا کنید همچنین شما می توانید همه پستها را این چنین کنید و دکمه بروز رسانی را بزنید.امیدوارم این افزونه بتواند به شما در حذف نکردن و مخفی شدن پست های بایگانی کمک کند.

 

 

دانلود صفحه افزونه


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.