توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

افزونه مرغ مگس خوار Hummingbird

افزونه مرغ مگس خوار Hummingbird

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یکی از بی نظیر ترین افزونه های جهان بنام ” افزونه مرغ مگس خوار  Hummingbird ” ، این افزونه وردپرس یکی از قوی ترین افزونه های وردپرسی است که به شما کمک می کند تا سرعت وبسایت خود را چند برابر کنید!

آیا از کندی سرعت سایت خود خسته شده اید و یا میخواهید نتایج بهتری در سئو بدست آورید و یا راحتی کاربران خود را آسوده تر کنید ؟

 

افزونه مرغ مگس خوار Hummingbird حاصل یک تلاش بی وقفه برنامه نویسان حرفه ای در یکی از معتبر ترین کمپانی های جهان می باشد که با چند کلیک به شما کمک می کند تا سرعت سایت خود را چندین برابر کنید. این افزونه از اصول و قوائد خاصی پیروی می کند که همین ها باعث شده است تا یکی از قوی ترین افزونه های جهان باشد.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وبسایت وردپرسی داشته باشید و نگران باشید که چرا سرعت لود کمی دارد! و یا اینکه می خواهید نتایج گوگل خود را افزایش دهید و در این راه موفق تر از همیشه باشید. امروز ابزار وردپرس با ارائه افزونه مرغ مگس خوار این مشکل را برای شما حل کرده است. تفاوتی ندارد از کدام قالب وردپرس استفاده می کنید ، هرچه باشد با افزونه مرغ مگس خوار بهینه می شود و بالاترین سرعت لود ممکن را به شما نشان می دهد. این افزونه توسط خود ابزار وردپرس نیز استفاده می شود.

افزونه hummingbird اولین افزونه وردپرس است که تابحال توانسته بطور کاملاً استاندارد رسالت افزایش سرعت سایت را برعهده بگیرد ، افزونه سرعت سایت با روش های خاصی اقدام به افزایش سرعت سایت شما می کند اما چیزی که مهم ترین ویژگی hummingbird خواهد بود ، این است که فشرده سازی را با بهترین و کارامد ترین شیوه خودش انجام می دهد و در این صورت هیچ مشکلی برای وبسایت شما ایجاد نخواهد شد. این مسئله برای طراحان سایت بسیار مهم است.

 

افزونه مرغ مگس خوار چگونه سرعت وبسایت شما را زیاد می کند؟

۱- فشرده سازی فایل های Css – Js – Html و …

افزونه مرغ مگس خوار ( hummingbird ) با استفاده از بهترین و کارآمد ترین متد فشرده سازی اقدام به فشرده ساختن فایل های سی اس اس ، جاوا اسکریپت ، اچ تی ام ال و دیگر فایل های شما می کند. حتی فونت ها هم در این افزونه فشرده می شود. افزونه سرعت سایت آنقدر پیشرفته است که شما تنظیمات زیادی چون Combine ، Minify ، Include ، Position را در اختیار دارید تا هر فایل را به بهترین شکل ممکن فشرده کنید. این افزونه بطور خودکار همه این کارها را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام می دهد.

 

۲- ذخیره سازی کش فوق حرفه ای!

آیا می دانید کش وبسایت چیست؟ افزونه مرغ مگس خوار یا افزونه hummingbird یک نسخه از کل وبسایت شما را تهیه و ذخیره می کند تا زمانی که کاربران شما می خواهد سایت شما را مشاهده کنند به سرعت نسخه آماده را به آنها تحویل می دهد و باعث افزایش سرعت وبسایت شما می شود. ذخیره سازی کش را می توان بصورت اتوماتیک یا دستی تنظیم کرد و مدت و تاریخ انقضای آن را بصورت ساعتی ، روزانه و … قرار داد. این افزونه همچنین از کلادفلیر (cloudFlare ) نیز پشتیبانی می کند. با این افزونه تفاوتی نمی کند ازکدام قالب وردپرس استفاده می کنید.

 

۳-ارسال فایل های فشرده ( استفاده از فرآیند  Gzip )

استفاده از الگوریتم gzip این امکان را برای سایت شما به وجود می آورد که فایل های css و صفحات وب قبل از ارسال به مرورگر، به صورت فشرده درآمده سپس ارسال می گردد. از آنجایی که استفاده از این الگوریتم باعث می شود فایل ها حجم کمتری پیدا کند، سرعت انتقال اطلاعات افزایش پیدا کرده و در نتیجه صفحات وب زودتر بارگذاری می شوند. دلیل اصلی اهمیت داشتن این قابلیت، توانایی کاهش دادن زمان، برای انتقال فایل‌های صفحه و شیت‌های استایل است. این کار در نهایت باعث کاهش زمان بارگذاری صفحه می‌شود.

 

شما با یک کلیک می توانید این ویژگی را در افزونه مرغ مگس خوار فعال کنید. افزونه hummingbird به راحتی این قابلیت را با توجه به نوع سرور شما فعال می کند و باعث افزایش سرعت وبسایت شما می شود.از نظر هزینه اثربخشی نیز، این قابلیت می‌تواند از موثرترین عوامل بهینه‌سازی سرعت  صفحات شما باشد، البته اگر تا به حال دست به کار نشده باشید.

دانلود


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.