توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

ساخت پروفایل کاربران وردپرس

ساخت پروفایل کاربران وردپرس

حتما برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید از امکانات یک سایت استفاده کنید ولی در آن نیاز به ثبت نام و ورود داشته باشید. در این مطلب قصد معرفی افزونه ای برای ساخت پروفایل کاربران وردپرس را داریم که توسط آن قادر به ایجاد بخشی برای ثبت نام کاربران و همچین ارایه ی صفحه ی پروفایل شخصی برای وی خواهید بود .

 

مراحل ساخت پروفایل کاربران وردپرس

افزونه Wp Register Profile With shortcode یک افزونه حرفه ای و منحصر به فرد برای وردپرس می باشد که کاربرد بسیار زیادی را در سایت خواهد داشت . با نصب این افزونه در سایت وردپرسی خود می توانید قابلیت ثبت نام که در هسته ی وردپرس وجود دارد را گسترش دهید و اطلاعات کاملی را از کاربر دریافت نمایید . در ادامه با ما و آموزش افزونه Wp Register Profile With shortcode همراه باشید .

 

آموزش ساخت پروفایل کاربران وردپرس با افزونه Wp Register Profile With shortcode :

پس از دانلود و نصب افزونه Wp Register Profile With shortcode در پیشخوان وردپرس در زیرمنوی «تنظیمات» می توانید عنوان WP Register Settings را بیابید و با کلیک بر روی آن به بخش تنظیمات افزونه Wp Register Profile With shortcode هدایت شوید.

 

Thank You Page: می توانید برگه ای با عنوان برگه ی تشکر ایجاد نمایید و در این بخش آن برگه را انتخاب نمایید تا کاربر بعد از ثبت نام در سایت به صورت خودکار به این صفحه منتقل شود.

Form Fields: در این بخش همه ی فیلدها لیست شده اند که می توان تعیین کرد که کدام ها در فرم ثبت نام  و کدام ها در پروفایل و یا در هردوی اینها باشند.

Make User Logged-In after successful registration: با تیک زدن این گزینه تعیین می کنید که کاربر بلافاصله بعد از ثبت نام، به صورت خودکار وارد سایت شود و دیگر با فرم ورود رو به رو نشود.

 

Use CAPTCHA in Registration Form: با تیک زدن این گزینه فیلد امنیتی یا به اصطلاح کپچا را می توانید فعال کنید.

Enable default WordPress registration form hooks: اگر از افزونه های دیگری که در فرم های ثبت نام تأثیر دارند (مثل افزونه ی ایجاد کدهای امنیتی کپچا)، استفاده می کنید این گزینه را فعال نمایید تا افزونه های دیگر بتوانند در فرم ها دست ببرند.

 

 لیست شورتکدها :

  • [rp_register_widget]: نمایش فرم ثبت نام

 

  • [rp_user_data field=”first_name” user_id=”۲″]: نمایش اطلاعات کاربر.
    توجه داشته باشید درصورت خالی گذاشتن user_id سیستم اطلاعات کاربری که در حال حاضر وارد سایت شده است را نمایش می دهد.

 

  • [rp_profile_edit]: صفحه پروفایل کاربر
    توجه داشته باشید این صفحه تنها برای کاربرانی که وارد سایت شده اند در دسترس است.

 

  • [rp_update_password]: فرم تعویض رمز عبور

دانلود صفحه افزونه


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.