توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

آموزش رفع خطای ویژگی شمارنده پیوند متن Yoast SEO

آموزش رفع خطای ویژگی شمارنده پیوند متن Yoast SEO

بی شک همه ما حداقل یکبار نام افزونه YOAST SEO وردپرس را شنیده ایم. این افزونه یکی از قدرتمندترین و کامل ترین افزونه وردپرسی در زمینه بهینیه سازی سایت و مطالب است که امکانات آن به مرور زمان در حال افزایش است.

یکی از ویژگی هایی که به تازگی در این افزونه اضافه شده ، قابلیت “شمارنده پیوند متن” (Text Link Counter) است. این ویژگی به 2 جدول در پایگاه داده سایت (دیتابیس) نیاز دارد اما زمانی که افزونه به طور خودکار قادر به ایجاد این دو جدول نباشد، خطایی مانند متن زیر را به شما نمایش خواهد داد:

ویژگی شمارنده پیوند متن (معرفی شده در Yoast SEO 5.0) اکنون غیرفعال است. برای کارکرد این ویژگی Yoast SEO باید جدولی در پایگاه داده ایجاد کنید. ما نمی توانیم بطور خودکار این جدول را ایجاد کنیم.

 

دلیل اصلی بروز این مشکل، عدم وجود دسترسی لازم برای ساختن خودکار جداول برای این افزونه است ولی اگر با چنین خطایی روبه رو شدید، نگران نباشید ما راه حل رفع مشکل را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

آموزش رفع خطای ویژگی شمارنده پیوند متن Yoast SEO

بهترین راه حل، ساختن دستی این دو جدول است. هر یک از جدول ها در دیتابیس، محل دسته بندی و قرار گیری اطلاعاتی است که گاها هر یک پارامترهای خاص خود را می توانند داشته باشند. پس ساده ترین روش برای ساختن جدول، ایجاد آنها توسط دستورات SQL است.

  1. ابتدا وارد phpmyadmin شوید
  2. دیتابیس مربوط به وردپرستان را انتخاب کنید.
  3. از تب های بالای صفحه، گزینه SQL را بزنید.
  4. کد زیر را در کادر متنی صفحه SQL وارد کرده و کلید GO را بزنید.
  5. کمی صبر کنید تا دو جدول ایجاد شوند و پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن این عملیات را دریافت نمایید.

 

 

نکته :

اگر با پیام عدم موفقیت در ساخت و وجود تیبل مواجه شدید این خود باگ افزونه Yoast SEO میباشد بنابراین نگران نباشید پس از گذشت ساعتی با خالی شدن Cache پیام خطای افزونه از بین میرود و نیازی به انجام هیچ کار اضافی نیست.


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.