توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

استفاده از ابزارک در برگه با افزونه Widget Shortcode

استفاده از ابزارک در برگه با افزونه Widget Shortcode

بعضی وقت ها می خواهیم بعضی ابزارک ها رو داخل برگه ها یا مطالب قرار دهیم که به صورت عادی و پیش فرض امکان ندارد. در این مقاله میخواهیم برای نمایش ابزارک در برگه و نحوه استفاده از ابزارک در برگه ها و نوشته ها با استفاده از افزونه Widget Shortcode آموزشی رو ارائه دهیم. در این مقاله هم افزونه رو معرفی می کنیم هم نحوه استفاده از آن را آموزش میدهیم. پیشنهاد میکنم اگر میخواهید استفاده از ابزارک در برگه رو یاد بگیرید این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید.

استفاده از ابزارک در برگه

برای نمایش ابزارک در برگه و استفاده از ابزارک در برگه ابتدا باید افزونه Widget Shortcode رو نصب و فعال کنید.
بعد از اینکه افزونه Widget Shortcode رو نصب کردید حال باید به بخش ابزارک ها مراجعه کنید. کافیه از منوی نمایش روی گزینه ابزارک ها بزنید تا وارد این بخش شوید. مانند تصویر زیر:

بعد از اینکه وارد بخش ابزارک ها شدید باید ابزارک مورد نظر رو به بخش Widget Shortcode اضافه کنید. مثلا ما میخوایم ابزاک تقویم رو به یک برگه یا نوشته اضافه کنیم. ابتدا ابزارک تقویم رو به بخش Widget Shortcode اضافه می کنیم. مانند تصویر زیر:

وقتی ابزارک تقویم رو اضافه می کنیم چیزی نمایش نمیده باید یک نامی برای این تقویم بزنیم و save کنیم تا علامت شورت کد ابزارک نمایش داده شود. مثلا ما میزنیم تقویم شمی بعد ذخیره می کنیم. مانند تصویر زیر:

بعد از اینکه ذخیره رو زدیم بخش شورت کد افزونه نمایش داده می شود. برای استفاده از ابزارک در برگه یا نمایش ابزارک در برگه و نوشته کافیه این شورت کد رو در برگه یا نوشته مورد نظر کپی کنید تا ابزارک مورد نظر در آن نوشته یا برگه به نمایش در بیاد. مانند تصویر زیر:

با استفاده از این افزونه می توانید هر نوع ابزارکی که میخواهید در نوشته یا برگه ها به نمایش درآورید. فقط کافیه شورت کد ابزارک مورد نظر رو کپی کنید و داخل برگه یا نوشته قرار دهید. 

دانلود صفحه افزونه


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.