توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

شبکه های اجتماعی در وردپرس با افزونه AddToAny Share Buttons

شبکه های اجتماعی در وردپرس با افزونه AddToAny Share Buttons

امروز قصد داریم شما را با افزونه جدیدی با نام افزونه AddToAny Share Buttons که وظیفه آن ایجاد دکمه های شبکه های اجتماعی در وردپرس است آشنا کنم. اگر بخواهم توضیح مختصری از این افزونه دهم، باید بگویم که شما به واسطه این افزونه قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن و بدون هیچگونه پیچیدگی ای، قادر خواهید بود یک دکمه های فالو و اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی ایجاد نمایید.

 در سیستم مدیریت محتوای وردپرس افزونه های زیادی وجود دارد که می تواند به مسائل مرتبط با شبکه های اجتماعی برای وردپرس بپردازد اما یکی از بهترین و برترین این افزونه ها، افزونه AddToAny Share Buttons می باشد که تا کنون که در حال نصب و فعال سازی این افزونه هستیم بیش از ۵۰۰ هزار بار دانلود و نصب وفعال سازی شده است.

توجه: در این مقاله آموزشی که شما در حال مطالعه آن هستید، نسخه ۱٫۷٫۲۷ این افزونه مورد بحث و بررسی و آموزش فرار گرفته است.

شبکه های اجتماعی در وردپرس با افزونه AddToAny Share Buttons

ابتدا آخرین نسخه از افزونه شبکه های اجتماعی در وردپرس  را از انتهای همین مقاله آموزشی به صورت کاملا رایگان دانلود و سپس در وردپرس سایت خود نصب و فعال سازی نمایید.

بعد از نصب و فعال سازی افزونه شبکه های اجتماعی در وردپرس  گزینه جدیدی در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. برای دسترسی به آن ابتدا وارد پنل پیشخوان وردپرس شوید و از بخش منو های پیشخوان مدیریت وردپرس ماوس خود را روی گزینه تنظیمات نگه دارید تا زیرمنو های موجود در آن قابل مشاهده باشد. بعد از انجام این فرایند، از زیرمنو های بخش تنظیمات، روی گزینه AddToAny کلیک نمایید تا وارد بخش فرایند تنظیمات افزونه شویم.
با ورود به بخش تنظیمات افزونه، دو زبانه قابل مشاهده خواهد بود. این زبانه ها با نام های Standard و Floating قابل مشاهده هستند.

در زبانه اول یعنی زبانه Standard گزینه های متعددی قابل مشاهده است. این گزینه ها به شرح موارد زیر می باشند:

۱- Icon Style: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود یک طرح و مدل از آیکن های موجود را برای این بخش از افزونه انتخاب نمایید.
۲- Share Buttons: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود متن و تنظیمات مرتبط با دکمه های اشتراک گذاری را مشخص نمایید.
۳- Universal Button: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود تنظیمات مرتبط با دکمه جهانی یا اشتراک گذاری را مشخص نمایید.
۴- Sharing Header: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود تنظیمات مرتبط با سربرگ اشتراک گذاری را مشخص نمایید.
۵- قرار دادن: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که دکمه های اشتراک گذاری در کدام قسمت از مطلب نمایش داده شود.
۶- Display at the bottom of posts on the front page: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که آیکن های شبکه اجتماعی در پایین پست در صفحه اول واقع شوند.
۷- Display at the bottom of posts on archive pages: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که دکمه های شبک اجتماعی در پایین پست ها در صفحات بایگانی نمایش داده شوند.
۸- Display at the bottom of posts in the feed: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که آیکن شبکه های اجتماعی در پایین پست صفحه خوراک وردپرس نمایش داده شود.
۹- Display at the bottom of excerpts: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که آیکن شبکه های اجتماعی در انتهای گزیده ها واقع شوند.
۱۰- Display at the bottom of pages: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که آیکن شبکه اجتماعی در پایین صفحات نمایش داده شود.
۱۱- Display at the bottom of media pages: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که آیکن های اشتراک گذاری در پایین صفحات رسانه نمایش داده شود.
۱۲- گزینه ها: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود مشخص نمایید که در زمان کلیک کاربر روی دکمه اشتراک گذاری، منوی اشتراک گذاری نمایش داده شود.
۱۳- Additional JavaScript: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود برای شخصی سازی بیشتر، از افزودنی هایی که به صورت پیشفرض درون افزونه قرار دارد استفاده نمایید. برای دسترسی به آن روی گزینه Additional Options کلیک نمایید.
۱۴- Additional CSS: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود برای شخصی سازی بیشتر، از افزودنی هایی که به صورت پیشفرض درون افزونه قرار دارد استفاده نمایید. برای دسترسی به آن روی گزینه Additional Options کلیک نمایید.
۱۵- گزینه های پیشرفته: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود شبکه اجتماعی جدیدی معرفی نمایید که در لیست شبکه های وجود ندارد.
۱۶- مسیر AddToAny: پیشنهاد می کنم این گزینه رو فعال نکنید.

در زبانه دوم یعنی زبانه Floating گزینه های متعددی قابل مشاهده است. این گزینه ها به شرح موارد زیر می باشند:

Vertical Buttons
۱- قرار دادن: در این بخش از تنظیمات افزونه شبکه های اجتماعی در وردپرس شما قادر خواهید بود موقعیت مکانی دکمه های عمودی را مشخص نمایید.
۲- Responsiveness: در این بخش از تنظیمات افزونه شبکه های اجتماعی در وردپرس شما قادر خواهید بود تنظیمات افزونه را در حالت ریسپانسیو مشخص نمایید.
۳- Position: در این بخش از تنظیمات افزونه شبکه های اجتماعی در وردپرس شما قادر خواهید بود موقعیت مکانی دکمه ها در حالت عمودی را مشخص نمایید.
۴- Offset: در این بخش از تنظیمات افزونه شبکه های اجتماعی در وردپرس شما قادر خواهید بود انحراف دکمه ها در حالت عمودی را مدیریت کنید.
۵- Icon Size: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود اندازه آیکن ها در حالت عمودی را مشخص نمایید.
۶- Background: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود پس زمینه بخش آیکن ها را در حالت عمودی مدیریت کنید.

Horizontal Buttons
۷- قرار دادن: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود موقعیت مکانی دکمه های افقی را مشخص نمایید.
۸- Offset: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود انحراف دکمه ها در حالت افقی را مدیریت کنید.
۹- Icon Size: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود اندازه آیکن ها در حالت افقی را مشخص نمایید.
۱۰- Background: در این بخش از تنظیمات افزونه، شما قادر خواهید بود پس زمینه بخش آیکن ها را در حالت افقی مدیریت کنید.

 

دانلود صفحه افزونه


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.