توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

آموزش نصب بسته نصبی قالب های وب لند

آموزش نصب بسته نصبی قالب های وب لند

در وب لند اگر اقدام به خریداری یک قالب کنید دو فایل به شما ارائه می شود که یکی از فایل ها قالب خریداری شده به تنهایی میباشد و دیگری لینک بسته نصبی آماده قالب میباشد.

حالا شما می خواهید سایت خود را با قالب خریداری شده از ما راه اندازی کنید. دو حالت وجود دارد. یا سایت شما قبلا راه اندازی شده و نمی خواهید اطلاعات موجود روی سایت شما از بین برود. که باید آموزش نصب قالب وردپرس را مشاهده بفرمایید.

یا سایت شما راه اندازی نشده و می خواهید سایتی جدید راه اندازی کنید و مشکلی نیست که اطلاعات موجود روی سایت شما از بین برود. اگر اینطور است پیشنهاد می کنم بسته نصبی آماده ما را نصب بفرمایید تا کار شما سریعتر انجام شود. با نصب بسته های نصبی به راحتی و در چند دقیقه می توانید سایتی دقیقا مشابه دمو داشته باشید. یعنی با یک کلیک : قالب ، افزونه ها ، وردپرس و محتوای دمو روی سایت شما نصب می شود.

 

آموزش نصب بسته نصبی قالب های وب لند

با بسته های نصبی وب لند می توانید وردپرس ، قالب ، دموی قالب و افزونه های مورد نیاز را در کمتر از چند دقیقه راه اندازی کنید.

در ابتدای کار باید فایلی که از وب لند خریداری کرده اید را از زیپ خارج کنید. بعد از خارج کردن از زیپ دو تا فایل دیده می شود که یکی فایل قالب و دیگری که حجم بیشتری دارد فایل اصلی میباشد که باید در ریشه هاست آپلود شود.

پس از آپلود بر روی هاست فایل را اکسترکت نمایید. سپس در مرورگر خودتون، آدرس سایت رو وارد کنید و در انتهاش installer.php رو بزنید. به عنوان مثال:  https://www.site.ir/installer.php

صفحه ای به صورت زیر برای شما باز میشه که باید نام دیتابیس، یوزر و پسورد اون رو وارد کنید. طبق عکس زیر مواردی که مشخص کردم رو کامل کنید:

 

بعد از کامل کردن موارد مشخص شده، دکمه Test Connection رو بزنید. اگه گزینه ها رو درست پر کرده باشید پیغام سبز رنگ Success در وسط صفحه ظاهر میشه. اگر هم Success ظاهر نشده بود مقادیر وارد شده رو چک کنید که درست وارد کرده باشید.

حال برای شروع عملیات دکمه Run Deployment رو بزنید. پنجره ای که باز میشه OK کنید. کمی صبر کنید تا بسته نصب بشه.

در مرحله بعدی هم فقط باید یک نام کاربری و رمز ورود دلخواه برای وردپرس خودتون انتخاب کنید. طبق عکس زیر:

 

بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز ورود دلخواه برای وردپرس، دکمه Run Update را بزنید.

 

اکنون شما سایتی دقیقا شبیه پیشنمایش فارسی قالب موردنظر دارید. فایل zip را به همراه فایل هایی که با نام installer آغاز می شوند از هاست پاک کنید.

اگر تمایل داشتید بر روی لوکال (Xampp) نصب کنید، در تصویر اول کافیست نام یوزر دیتابیس را root بزارید و پسورد یوزر را هم خالی بزارید. و اینکه اول وارد داشبورد وردپرس بشین و پلاگین “وردپرس فارسی” یا همون Jalali رو غیرفعال کنید چون ممکنه اجازه نده تو لوکال هاست سایت باز شود.

 

پایدار باشید.


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.