توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

آیکون شبکه های اجتماعی در وردپرس

آیکون شبکه های اجتماعی در وردپرس

با معرفی پلاگین و آموزش استفاده از آیکون شبکه های اجتماعی در وردپرس در خدمتتان هستیم. ممکن است مانند بسیاری از وبلاگ نویسان دیگر علاوه بر فعالیت در سایت خود مطالب خود را در دیگر وسایل اعلام جمعی مانند انواع شبکه های اجتماعی منتشر کنید بسیاری از کاربران امروزه مطالب و روز را در چنین شبکه هایی مطالعه می کنند و در صورتی که شما نیز در آن سایت حضور داشته باشید می توانید با قرار دادن لینک آدرس شما در آن شبکه اجتماعی افراد مشتاق را در این بازار بزرگ به دنبال خود بکشانید بهترین راه و طریقه معرفی شبکه هایی که شما در آن فعال هستید استفاده از آیکون شبکه های اجتماعی است در ادامه به شما می آموزیم که چگونه با استفاده از یک افزونه آیکون جم و جوری از آکانت شبکه های اجتماعی خود را در معرض دید بازدید کنندگان سایت خود قرار دهید.

 

مراحل افزون آیکون شبکه های اجتماعی در وردپرس

برای شروع ابتدا افزونه ساده و کاربردی Simple Social Icons را از مخزن وردپرس دانلود کنید و سپس در وردپرس خود آپلود کنید یا با مراجعه به اافزودن پلاگین در قسمت جستجو نام را جستجو و افزونه را نصب نمایید پس از نصب افزونه مطمعن شوید که افزونه به درستی نصب و فعال شده است سپس به بخش نمایش> ابزارک ها بروید تا ابزارک دکمه شبکه های اجتماعی را در ستون قالب خود قرار دهیم.

 

در بخش ابزارک های غیر فعال در بخش راست بر روی ابزارک  Simple Social Icons کلیک کنید و نگه دارید و به قسمت ابزارک های فعال در بحش راست بکشانید تا ابزارک به ستون اصلی پوسته شما افزوده شود.

 

 

حال وقت تنظیم کردن بخش شبکه های اجتماعی است در قسمت Title نام ابزارک را وارد کنید تا در بالای ستون مایش یابد می توانید از نام ما را دنبال کنید استفاده کنید. سپس اندازه آیکون های شبکه های اجتماعی راتعیین کنید پیشنهاد ما ۳۶ پیکسل است می توانید با استفاده از یک نرم افزار که دارای قالب رنگ می باشد -مانند فتوشاپ- یک رنگ دلخواه را برای پس زمینه و رنگفونت انتخاب و کد آن را در بخش دوم Icon Font Color و… قرار دهید.

 

در آخر نیز مهم ترین کار را باید انجام داد لینک  آدرس حساب خود را در شبکه های اجتماعی که در ان فعالیت می کنید  را وارد کنید این افزونه از اکثریت شبکه های اجتماعی محوب مانند گوگل پلاس و فیسبوک و… پشتیبانی می کند.

دانلود صفحه افزونه


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.