توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

ایجاد انواع فرم تماس در وردپرس با Ninja Forms

ایجاد انواع فرم تماس در وردپرس با Ninja Forms

یکی از بخش های بسیار مهم هر سایتی ، بخش فرم های سایت می باشند که یک راه ارتباطی بین کاربران و مدیران سایت ها م یباشد و بهترین راه برای ارسال اطلاعات برای کاربران می باشد . در این مطلب قصد معرفی افزونه ای برای وردپرس را داریم که توسط آن قادر به ایجاد انواع فرم حرفه ای در سایت وردپرسی خود خواهید بود و به راحتی می توانید فرم های تماس ، سفارش و … خود را ایجاد نمایید .

افزونه Ninja Forms یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که شما را در زمینه ی ایجاد انواع فرم حرفه ای در وردپرس یاری می کند و به راحتی قادر به ایجاد انواع فرم های مورد نیاز خود در وردپرس خواهید بود. در این افزونه با استفاده از Drag and Drop قادر به استفاده از عناصر مختلفی در سایت خود خواهید بود . در ادامه با ما و آموزش افزونه Ninja Forms همراه باشید .

 

ایجاد انواع فرم تماس حرفه ای در وردپرس با افزونه Ninja Forms :

برای نصب این افزونه به بخش پیشخوان > افزونه ها > افزودن اقدام به نصب و فعال سازی افزونه Ninja Forms نمایید .

 

Settings :

در این بخش می توانیم تنظیمات اصلی افزونه Ninja Forms را بررسی کرده و آن را تغییر دهیم. با کلیک روی گزینه ی Settings با دو تب رو به رو خواهیم شد که به بررسی هر یک می پردازیم .

 

Date Format: می توانید فرمت تاریخ را در این قسمت وارد کنید. دقیقا این فرمت را می توانید از بخش تنظیمات همگانی خود دریافت کرده و در اینجا وارد کنید.
Currency Symbol: نماد و واحد پولی خود را تعیین کنید و در این بخش وارد کنید. مثلا در اینجا وارد دلار در نظر گرفته شده است.

 

کد امنیتی کپچا :

Remove ALL Ninja Forms data upon uninstall: با علامت زدن این گزینه تمامی اطلاعات فرم ها از پایگاه داده ی وردپرس حذف خواهد شد.
Disable Admin Notices: غیر فعال کردن حالت نمایش فرم ها در پیشخوان وردپرس به ادمین سایت.

 

Labels :

اطلاعاتی که در تصویر بالا مشاهده می کنید برچسب های مهم در فرم ها هستند که به صورت پیش فرض انگلیسی بوده و ما آن را به فارسی برگرداندیم.

 

Import/Export :

این افزونه قابلیت درون ریزی و برون بری فرم ها و فیلدها را دارد که از این بخش می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

 

Submissions :

در این بخش شما می توانید تمامی ارسال هایی که به فرم های موجود در سایت شما فرستاده شده است را مشاهده کنید. به آن ها پاسخ دهید یا آن ها را حذف کنید.

 

دانلود صفحه افزونه


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.