توجه: مشکل سیستم ارسال ایمیل سایت رفع گردید.
واپسین ها

معرفی شیوه و روش های کسب درآمد از وردپرس

معرفی شیوه و روش های کسب درآمد از وردپرس

خیلی ها وردپرس رو یاد گرفتن اما نحوه کسب درآمد از وردپرس رو اصلا نمیدونند و این موضوع مقداری براشون گنگ و پیچیده هستش و اگر راهنمایی برای این موضوع نباشد شخص سردرگم می شود. در این مقاله می خواهیم به معرفی شیوه و روش های کسب درآمد از وردپرس بپردازیم و ببینیم اگر خواستیم از این سایت ساز دوست داشتنی پول در بیاریم باید چه کارهایی رو انجام دهیم. روش های زیادی برای کسب درآمد با وردپرس وجود دارد که در این مقاله می خواهیم بعضی از این روش ها رو مورد بررسی قرار دهیم تا شما راه درست برای کسب درآمد رو پیدا کنید. تعدادی روش در سطح اینترنت هستش که با عنوان آموزش کسب درآمد از وردپرس منتشر شده اند که دیگر جواب گو نیستد و باید به فکر چیز دیگر بود. در اینجا ما میخواهیم روش های جدید کسب درآمد از وردپرس رو ارائه دهیم که علاوه بر جدید بودن کاربردی باشند و مردم برای آنها هزینه کنند.

در این مقاله فقط نمی خواهیم در مورد معرفی شیوه و روش های کسب درآمد از وردپرس صحبت کنیم علاوه بر آن یک نقشه راه درست برای کسانی که می خواهند وارد حوزه وردپرس شوند و به درآمد برسند ارائه میدهیم. اگر واقعا به دنبال یادگیری و آموزش وردپرس هستی و می خواهی از آن کسب درآمد کنی به نظرم این صفحه خیلی برات مفید هستش و پیشنهاد میکنم کامل آن را مطالعه کنید و لینک هایی که ارائه کردیم نهایت استفاده رو ببرید.

7 قدم که قبل از کسب درآمد با وردپرس باید طی کنید

۷ قدم که قبل از کسب درآمد از وردپرس باید طی کنید

همان طور که در بخش بالا گفتیم قراره این صفحه معرفی شیوه و روش های کسب درآمد از وردپرس یک نقشه راه دقیق برای کسب درآمد از وردپرس باشد. قرار نیست ما فقط چند روز بگیم و یک جمع بندی کنیم. در اینجا ابتدا میگیم قبل از اینکه به فکر نحوه کسب درآمد از وردپرس باشیم باید یک مسیری رو گذرانده باشیم. در اینجا ۷ قدم که قبل از کسب درآمد از وردپرس باید طی کنید را آورده ایم که پینشنهاد میکنم حتما این ۷ مرحله رو پشت سر بگذارید تا به یک وردپرس کار قابل تبدیل شوید.

  • یادگیری مبانی طراحی سایت
  • یادگیری وردپرس
  • یادگیری ووکامرس
  • آموزش کا با افزونه های مهم و کاربردی وردپرس
  • آموزش سئو وردپرس
  • آموزش امنیت وردپرس
  • کار با صفحه سازهای مهم وردپرس بخصوص المنتور

خب متوجه شدیم که ۷ مرحله ای که باید بگذرونیم تا یک وردپرس کار خوب شویم چی هستند در بخش زیر در مورد هر کدوم یک توضیحاتی رو ارائه میدهیم تا درک درستی نسبت به هر مرحله داشته باشید. سعی می کنیم برای هر کدوم هم یک منبع آموزشی ارائه دهیم تا شما بدونید باید از کجا شروع کنید و چه چیزهایی رو فرا بگیرید.

۱- یادگیری مبانی طراحی سایت

اولین کاری که باید انجام دهید اینست که مبانی راه اندازی سایت رو بلد باشید. متاسفانه خیلی ها بدون یادگیری این مطلب به سراغ آموزش وردپرس میروند و بعد از مدتی کلا بیخیال آن می شوند. پینهاد میکنم حتما حتما مبانی راه اندازی سایت مثل آشنایی با هاست و دامین رو فرا بگیرید و بعد به سراغ یادگیری وردپرس برید. در بخش زیر چند مقاله خوب و با کیفیت رو براتون آماده کردیم که دید خوبی نسبت به این موضوع به شما میدهد.

۲- یادگیری وردپرس

تا این لحظه مبانی اولیه رو یاد گرفتیم حالا باید به سراغ موضوع اصلی و مهم یعنی یادگیری و آموزش وردپرس بریم تا بتونیم به هدفمون در این مقاله با موضوع معرفی شیوه و روش های کسب درآمد از وردپرس دست یابیم. اگر مقالات سایت رو دنبال کرده باشید حتما متوجه شدید یادگیری وردپرس به شدت آسان است و یکی از ویژگی های بارز این سیستم، سادگی آن می باشد. وقتی وردپرس رو نصب می کنید باورتون نمیشه این چند گزینه رو دارد اما به نظرم بهترین کار ممکن همین است که وردپرس می کند. شما بر اساس نیازتون می توانید بخش های مختلفی رو به وردپرس اضافه کنید.

سعی کنید تمام بخش های وردپرس رو دقیق و درست یاد بگیرید که بعدا دچار مشکل نشوید. ما در وب لند به صورت تعداد مقاله آموزشی کل بخش های وردپرس رو آموزش داده ایم طوری که با خواندن این مقالات به صورت صد در صد به کل سیستم وردپرس مسلط می شوید. برای دسترسی ساده تر، صفحه ای با عنوان آموزش وردپرس آماده کردیم که می توانید به آن مراجعه کنیدو به صورت جلسه به جلسه وردپرس رو فرا بگیرید.

۳- یادگیری ووکامرس

بعد از اینکه به خود وردپرس مسلط شوید باید الان نحوه کار فروشگاه ساز ووکامرس رو فرا بگیرید. ووکامرس یک افزونه هستش که روی وردپرس نصب می کنیم و یک فروشگاه فوق العاده به آن اضافه می شود. من هر چی از این سیستم بگم کم گفتم باید خودتون امتحان کنید و ببینید با نصب این افزونه چه امکانات فوق العاده در زمینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی به وردپرس شما اضافه می شود. بعدش خودش ووکامرس هم تعداد زیادی افزونه دارد که با نصب آنها، امکانات دیگری به ووکامرس و وردپرس اضافه می شود.

۴- آموزش کار با افزونه های مهم و کاربردی وردپرس

در مرحله چهارم به کار با افزونه های مهم و کاربردی وردپرس میرسیم. اگر می خواهید یک وردپرس کار حرفه ای باشد باید بلد باشید با افزونه های مهم و کاربردی وردپرس کار کنید و نحوه کانفیگ هر کدام رو مسلط انجام دهید. قرار نیست کل افزونه های وردپرس رو یاد بگیرید ولی حدود ۳۰ ۴۰ افزونه مهم داریم که خیلی به درد می خورند. این افزونه مربوط به فرم سازها، درگاه های پرداخت، اسلایدر، ابزارک ها، شبکه های اجتماعی، سئو، امنیت و … می باشند که با یادگیری آنها می توانید خیلی از بقیه وردپرس کارها جلو باشید.

داخل سایت وب لند افزونه های زیادی رو آموزش داده ایم که نیازهای شما رو به صورت کامل برطرف می کند و اگر جایی مشکل پیدا کردید کافیه اسم افزونه رو در سایت جستجو کنید تا به آموزش آن دسترسی پیدا کنید.

۵- آموزش سئو وردپرس

اگر مدتی با وردپرس کار کنید باید نحوه سئو وردپرس رو مسلط شوید. قرار نیست به کل سئو مسلط شوید چون شما سئو کار نیستید اما باید چارچوب های سئو وردپرس رو بشناسید، افزونه های سئو رو کار کرده و بدانید چطور کانفیگ می شوند. چون بعدا این موضوع به شما کمک می کند. حالا در اینجا قرار نیست در مورد نحوه کسب درآمد از وردپرس صحبت کنیم ولی یکی از روش های کسب درآمد، سئو وردپرس است.

برای وردپرس کلا چند افزونه مهم سئو وجود دارد که باید بلد باشید با آنها کار کنید و مباحث فنی و پایه ای سئو رو هم یاد بگیرید. چون اگر خودتون سایت داشته باشید یا قرار باشد برای کسی سایت بزنید باید مسائل مربوط به سئو ابتدایی رو در سایت رعایت کنید. اگر در این زمینه قوی باشید خیلی سفارش سئو وردپرس هم دریافت می کنید که می تواند یکی از روش های کسب درآمد از وردپرس باشد.

در سایت وب لند بعضی از افزونه های مهم سئو رو آموزش داده ایم که با یک جستجو ساده به این آموزش ها دسترسی پیدا می کنید. سعی کردیم در وب لند مباحث مهم و اصلی رو آموزش دهیم. اگر آموزش خاصی مد نظرتون هست که باید تولید شود لطفا از بخش نظرات یا فرم تماس با ما، اطلاع دهید تا در کمترین زمان ممکن آموزش مدنظر شما ساخته و تولید شود.

۶- آموزش امنیت وردپرس

در گام ششم باید به سراغ آموزش امنیت وردپرس برید در این گام باید بتونید یک سایت وردپرسی رو از لحاظ امنیت تقویت کنید. یکی از راه های کسب درآمد از وردپرس همین کانفیگ امنیت وردپرس هستش که به نظرم خیلی خیلی می توانید از آن پول در بیاورید. خیلی ها هستند که سایتشون رو با وردپرس پیاده سازی کردند ولی از لحاظ امنیت به شدت ضعیف هستش و همین امر باعث هک شدن اطلاعات آن می شود. پس شما باید بتوانید یک سایت وردپرسی رو از لحاظ امنیت درست کنید. در وب لند هم مطالب زیادی در زمینه افزایش امنیت وردپرس قرار دادیم که پیشنهاد میکنم این مطالب رو مطالعه کنید کافیه کلمه امنیت رو سرچ کنید و به تعداد زیاد مطلب در این زمینه برسید.

۷- کار با صفحه سازهای مهم وردپرس بخصوص المنتور

اگر می خواهید سفارش پروژه زیادی بگیرید و به فکر کسب درآمد از طریق وردپرس هستید باید به صورت حرفه ای، نحوه کار با صفحه سازها رو یاد بگیرید. در حال حاضر چند صفحه ساز حرفه ای داریم که به نظرم شما باید ویژوال کامپوسر و المنتور رو باید خوب یاد بگیرید. چون اکثر قالب های آماده خارجی که ترجمه می شوند با این دو صفحه ساز ساخته شده اند. ولی سعی کنید صفحه ساز المنتور رو خیلی بهتر یاد بگیرید. این صفحه ساز روز به روز در حال گسترش و قوی شدن هستش و می توان گفت اگر همین روند رو ادامه بده به بهترین صفحه ساز وردپرس تبدیل می شود.

روش های جدید کسب درآمد از وردپرس

روش های جدید کسب درآمد از وردپرس

خب تا این لحظه متوجه شدیم قبل از اینکه به فکر کسب درآمد از وردپرس باشیم باید چه چیزهایی رو یاد بگیریم. این برای کسانی بود که اصلا وردپرس کار نکردند و نمیدونند از کجا استارت کار رو بزنند. حالا به سراغ روش های جدید کسب درآمد از وردپرس میرویم که به راحتی و با صرف وقت کمی بتوانید از این حوزه پول در بیارید و به قول معروف کسب درآمد کنید. به جرات می توان گفت وردپرس جز سیستم هایی هستش که در بازه زمانی کمی می توانید از آن کسب درآمد کنید. در بخش زیر سعی کردیم نحوه کسب درآمد از طریق وردپرس رو به صورت کاملا ساده و عملی آموزش دهیم تا سریع بعد از مطالعه این مقاله کار خودتون رو شروع کنید.

یک نکته مهم رو متذکر شوم قرار نیست شما کل این روش ها رو انجام دهیم کافیه یکی دو روش رو درستو حسابی و عالی انجام دهید تا به درآمد برسید. متاسفانه خیلی ها هستند که به جای دنبال کردن یک خرگوش، دنبال ۱۰ تا خرگوش می کنند و در انتها هم هیچی دستشون رو نمی گیرد. اینو همیشه مد نظر قرار دهید تمرکز و وقتتون رو، روی یه چیز مشخص و با ارزش بذارید. در بخش زیر ۲۶ روش جدید برای کسب درآمد از وردپرس رو ارائه کرده ایم که هر چند وقت یک بار روش های جدیدی که پیدا می کنم رو داخل این لیست قرار میدهیم تا شما نهایت استفاده را از آنها ببرید.

  • آموزش وردپرس و متعلقات
  • ارائه خدمات مشاوره وردپرس
  • برنامه نویسی وردپرس
  • پشتیبانی حرفه ای وردپرس
  • ارائه خدمات سئو وردپرس
  • ارائه خدمات کانفیگ امنیتی وردپرس
  • طراحی و برنامه نویس قالب های حرفه ای وردپرس
  • طراحی و برنامه نویسی افزونه های وردپرس
  • بومی سازی قالب های وردپرس خارجی
  • بومی سازی افزونه های وردپرس خارجی
  • مدیریت وبسایت های وردپرسی
  • تولید محصولات آموزشی مرتبط با وردپرس
  • تولید محتوا برای سایت های وردپرسی
  • فروش محصولات دیجیتال و دانلودی
  • فروش محصولات فیزیکی
  • تولید و فروش مقالات آموزشی و تخصصی
  • نمایندگی فروش هاست وردپرس
  • ایجاد سایت با عضویت ویژه یا همان ViP
  • دریافت تبلیغات و یا رپورتاژ آگهی
  • سایت های خبری و اطلاع رسانی با وردپرس
  • ایجاد سایت دایرکتوری با وردپرس
  • ساخت فروشگاه های اینترنتی حرفه ای با وردپرس
  • ساخت سایت شخصی از طریق وردپرس
  • ایجاد سایت بازاریابی وابسته
  • ساخت انجمن سوال و جواب حرفه ای با هزینه
  • کسب درآمد با فروش سایت

۱- آموزش وردپرس و متعلقات

اولین روش کسب درآمد با وردپرس در مقاله معرفی شیوه و روش های کسب درآمد از وردپرس همین آموزش وردپرس و متعلقات آن است. تعداد زیادی افراد هستند که دوست دارند وردپرس رو از یک متخصص آن یاد بگیرند. کافیه وردپرس رو از طریق همین سایت وب لند یاد بگیرید و به بقیه یاد بدید. وردپرس متعلقات زیادی دارد مثل افزونه های ووکامرس، EDD، فرم سازها، اسلایدر سازها و … که خیلی ها حاضر یکی بهشون یاد بده و در ازاش هزینه کنند. کافیه یک سایت در این رابطه راه اندازی کنید و یکی از خدماتتون همین باشه، می تونید به صورت حضوری یا غیر حضوری و آنلاین این کار رو انجام دهید.

شاید این در ذهن شما باشد علمی که یاد گرفتم رو به بقیه یاد ندم چون شاید دست زیاد شود اما باید بگم چه شما باشید چه نباشید بقیه یاد میگیرند پس چه بهتر از شما یاد بگیرند و هزینه رو شما دریافت کنید. پس پیشنهاد میکنم روز به روز در حال یادگیری و آموزش وردپرس و متعلقات آن باشید که می توانید به درآمد خوبی از آن برسید. در سایت های آگهی و انجمن ها بارها دیده ام که افراد هستند که دنبال مدرس وردپرس می باشند که حاضر مبالغ خوبی رو پرداخت کنند. یک نکته که باید فراموش نشود اینه که شما می توانید کار کردن با قالب های حرفه ای وردپرس رو یاد بگیرید و همونو به دیگران یاد بدید.

۲- ارائه خدمات مشاوره وردپرس

یکی از جذاب ترین کارها در این زمینه، ارائه خدمات مشاوره ای می باشد. خیلی ها هستند حاضر برای هر ساعت مشاوره شما، مبالغ خوبی پرداخت کنند. مثلا صاحب یک سایت یا شخصی که می خواهد سایت راه اندازی کند دنبال این هستند مطالبی که نمیدونند رو از یک شخص بپرسند و نظر کارشناسی بگیرند؛ حالا چه خوبه شما این کار رو انجام دهید. یکی از خدمات شما باید همین موضوع مشاوره باشد شاید پیش خودتون فکر کنید کسی برای این چیزا هزینه نمی کند ولی باید بگم سخت در اشتباه هستید و باید بگم خیلی ها هستند نمی خواهند درگیر مسائل یادگیری شوند و حاضرن با دادن مقداری هزینه از یک متخصص مشاوره بگیرند.

۳- برنامه نویسی وردپرس

یکی از روش های کسب درآمد از وردپرس در مقاله معرفی شیوه و روش های کسب درآمد از وردپرس که به شدت وضعیت عالی دارد همین بحث برنامه نویسی وردپرس هستش، متاسفانه یا بهتر بگم خوشبختانه کسانی که سمت وردپرس میان، اصلا تخصصی در برنامه نویسی ندارند و وقتی میخواهند بخشی از سایتشون رو تغییر دهند نیازمند برنامه نویس هستند. پیشنهاد میکنم اگر دنبال کسب درآمد از وردپرس هستید حتما این بخش رو جدی بگیرید.

اگر هم در مورد برنامه نویسی وردپرس چیزی نمیدونید باید بگم اولین کار یادگیری HTML و CSS هستش، حتما حتما این دو رو یاد بگیرید تا ببینید صاحبان سایت ها، حاضرند برای یک تغییر جزیی چه قد پرداخت کنند. اگر مقداری بیشتر یاد بگیرید اصلا ماجرا فرق می کند و می توانید درآمدهای بیشتری داشته باشید.

۴- پشتیبانی حرفه ای وردپرس

به نظرم یکی از بهترین روش های جدید کسب درآمد از وردپرس همین پشتیبانی حرفه ای وردپرس هستش، در حال حاضر چند سایت وارد این حوزه شده اند و سایت پشتیبانی وردپرس راه اندازی کنند. به جرات می توان گفت یکی از پول ساز ترین روش ها، همین روش می باشد که جای کار زیادی دارد و به جرات می توان گفت اگر ۲۰۰ ۳۰۰ سایت پشتیبانی هم اضافه شوند بازم برای هر کدام مشتری وجود دارد. چون خیلی از سایت های ایرانی با وردپرس راه اندازی شده اند.

در این روش باید پلن های پشتیبانی مختلفی داشته باشید و این پلن ها به صورت ماهانه ارائه می شوند و در ازای خدماتی که به مدیران سایت وردپرس میدهید به شما ماهانه هزینه ای پرداخت می کنند. معمولا این پلن های پشتیبانی از ۲۰۰ هزار تومان شروع می شوند و بعضا تا ۵۰۰ ۶۰۰ هزار تومان هزینه میگرند. کافیه شما به ۱۰ سایت خدمات پشتیبانی دهید حتی اگر از هر کدام ۳۰۰ تومان بگیرید حداقل ماهی ۳ میلیون می توانید درآمد داشته باشید.

۵- ارائه خدمات سئو وردپرس

یکی از کارهایی که به شدت تو حوزه وردپرس درآمدزا می باشد ارائه خدمات سئو وردپرس است. به جرات می توان گفت یکی از راه های کسب درآمد از وردپرس که می توان از آن به درآمدهای فوق العاده و عالی رسید همین بخش است. فکر می کنید سئو وردپرس و ارائه پشتیبانی سئو به یک سایت با این سیستم چقد می باشد؟ شاید باورتون نشه ولی افرادی هستند که برای این کار از ۲ تا ۱۵ میلیون هزینه می گیرند.

به نظرم حتما رو این بخش هم فکر کنید، چون می توانید به درآمدهای عالی برسید. برای اینکه بتوانید وردپرس رو سئو کنید باید مقداری علم سئو کسب کنید و در کنارش نحوه کار با افزونه های سئو وردپرس رو به خوبی یاد بگیرید. این رو هم متذکر شوم در این بخش باید هر روز باید به روز باشید و مقالات جدید بخونید. ولی اگر بتونید ماهی فقط یک پروژه این مدلی بگیرید نونتون تو روغنه و می توانید درآمد عالی داشته باشید.

۶- ارائه خدمات کانفیگ امنیتی وردپرس

تا این لحظه به معرفی شیوه و روش های کسب درآمد از وردپرس پرداختیم و چند روش جذاب و پول ساز برای وردپرس ارائه کردیم حالا به یک روش دیگر میرسیم که شاید کسی فکرش رو هم نکنه، آن هم ارائه خدمات کانفیگ امنیتی وردپرس می باشد. معمولا روزانه تعداد زیادی از سایت های وردپرسی هک می شوند و همین موضوع باعث می شود صاحبان سایت های وردپرس از این وضعیت ترس داشته باشند و حتی تا یک میلیون تومان برای این موضوع هزینه کنند.

اگر تو این حوزه متخصص باشید می توانید راحت ماهی چند سفارش در این حوزه بگیرید و به درآمدهای خوبی برسید. این روش، جز روش های جدید کسب درآمد از وردپرس می باشد که به تازگی خیلی باب شده و فقط چند سایت دارند این خدمات رو ارائه می کنند. همانطور که میدونید خیلی از سایت های ایران با وردپرس راه اندازی شدند و اکثرا مشکل امنیتی دارند حالا اگر شما بتوانید ماهی فقط چند سفارش در این حوزه بگیرید ماهانه به درآمد فوق العاده ای میرسید.

۷- طراحی و برنامه نویس قالب های حرفه ای وردپرس

یکی از راه های کسب درآمد از وردپرس که به شدت در این دو سه سال اخیر رو بورس افتاده، طراحی و برنامه نویس قالب های حرفه ای وردپرس هستش، طوری که طرف یکم قالب رو طراحی و برنامه نویسی می کند و به ۱۰۰ نفر همون قالب رو میفروشد شایدم به تعداد خیلی خیلی بیشتری؛ به نظرم اگر برنامه نویسی بلد هستید حتما سمت این بخش برید از این حوزه هم می توانید درآمدهای خیلی خوبی کسب کنید. البته قبل از اینکار برید بهترین قالب های ایرانی که تولید شده است رو مورد بررسی قرار دهید تا ببینید چهع امکاناتی دارند و کاربران از چه مدل قالبی بیشتر خوششون امده و برای آن هزینه کردند.

۸- طراحی و برنامه نویسی افزونه های وردپرس

شاید گفت در دو سال اخیر برنامه نویسی افزونه های وردپرس به شدت رونق گرفته و خیلی ها هستند با نوشتن یک افزونه، به درآمد بیش از ۵۰ میلیون تومان رسیده اند. شاید برای شما باور کردنی نباشد اما افرادی هستند که از نوشتن ۴ ۵ افزونه کاربردی برای وردپرس و فروش آنها به تعداد زیادی کاربر، به درآمد بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هم رسیده اند. اما باید بدونید برای چه چیزی افزونه تولید می کنید.

سعی کنید برید بهترین افزونه های فارسی که به صورت پولی فروخته می شوند رو مورد بررسی قرار دهید تا متوجه شوید چه افزونه هایی، در چه حوزه ای بیشترین فروش رو داشته اند.

بومی سازی قالب و افزونه های خارجی وردپرس

۹- بومی سازی قالب های وردپرس خارجی

در این مدت تعداد زیادی قالب وردپرس تولید شده است که حق انتخاب برای کاربران به شدت افزایش پیدا کرده، طوری که کافیه به سایت هایی مثل تم فارست مراجعه کنید تا ببینید برای وردپرس، چه تعداد قالب جدید وجود دارد. یکی از راه های کسب درآمد از وردپرس همین بومی سازی قالب های وردپرس خارجی است. شما قالب های حرفه ای رو تهیه می کنید همون رو به صورت راست چین و فارسی شده در مارکت های قالب برای فروش قرار میدهید. شاید باورتون نشود، اما بعضی از همین قالب ها در مارکت های ایرانی بیش از ۴ هزار فروش داشته اند. بر فرض اینکه هر نسخه ۵۰ هزار تومان باشد که خیلی بیشتر از این مبلغ می باشد حدود ۲۰۰ میلیون تومان از این قالب فروخته شده است.

شما نهایت خرجی که برای یک قالب خارجی می کنید یک میلیون تومان است به همراه فارسی سازی آن، و در نهایت آن را برای فروش قرار میدهید. خیلی ها هستند که فقط یک قالب پرفروش تم فارست رو برای فروش در ایران فارسی سازی می کنند و از همون یک قالب به درآمدهای عالی میرسند. همین کار رو در وب لند نیز انجام میدهیم. قالب های خارجی رو از تم فارست خریداری می کنیم، فارسی سازی می کنیم و بهترین شکل ممکن آن رو برای فروش قرار میدهیم.

۱۰- بومی سازی افزونه های وردپرس خارجی

همانطور که گفتیم بومی سازی قالب های خارجی خیلی وضعیت خوبی دارد و با فارسی سازی و ارائه آن می توانید به درآمد فوق العاده ای برسید. یکی دیگر از روش های کسب درآمد از وردپرس، بومی سازی افزونه های وردپرس خارجی هستش؛ خیلی از افراد افزونه های خارجی رو تهیه می کنند و آنها رو به صورت فارسی و راست چین شده برای فروش قرار میدهند که می توان از این بخش هم درآمد خوبی کسب کرد.

افرادی رو میشناسم که با فارسی سازی کی افزونه، بیش از ۵ هزار نسخه از آن به فروش رسانده اند یعنی حدود ۱۵۰ میلیون تومان، که در نوع خودش بسیار عالی و جذاب می باشد. البته باید بدونید چه افزونه ای رو برای این کار فارسی سازی می کنید. بعضی ها هم هستند افزونه هایی رو فارسی کردند که کلا یک یا دو میلیون از آن فروش داشته اند.

۱۱- مدیریت وبسایت های وردپرسی

یکی از روش های کسب درآمد از وردپرس در مقاله معرفی شیوه و روش های کسب درآمد از وردپرس، مدیریت وبسایت های وردپرسی می باشد یعنی شما به عنوان مدیر آن سایت کارهایی رو کنید که خود صاحب سایت توانایی یا وقت انجام آنها رو ندارد و بارها دیده ام که صاحب یک سایت به دنبال یک شخص برای مدیریت سایت خود می گردد و حاضر است مقدار قابل توجه ای هزینه کند. اگر شما مدیریت این سایت ها رو قبول کنید باید کار بروز رسانی سایت، مدیریت نظرات، مدیریت مطالب، اضافه کردن بخش های جدید و … رو انجام دهید.

شاید این موضوع یکم برای شما پیچیده باشد چون قبلا در موردش با چند نفر صحبت کردم و میگفتن کسی این کار رو نمیکند و باید بگم همانطور که در بخش بالا گفتم خیلی ها وقت این کار رو ندارند و حاضر هستند هزینه های خوبی برای این موضوع بپردازند.

۱۲- تولید محصولات آموزشی مرتبط با وردپرس

اگر از من در مورد معرفی شیوه و روش های کسب درآمد از وردپرس بپرسند میگم راحترین کار تولید محصولات آموزشی مرتبط با وردپرس می باشد. وردپرس تعداد زیادی قالب و افزونه دارد که نیاز به آموزش دارند اگر شما بیایید و این محصولات مرتبط با وردپرس را آموزش دهید خیلی خیلی می توانید به درآمد برسید. به نظرم این روش، جز روش های جدید کسب درآمد از وردپرس می باشد.

مثلا تو همین مجموعه خودمون خیلی از قالب ها رو به صورت کامل آموزش دادیم و از همون قالب به خاطر آموزشی که دادیم فروش خوبی کسب کردیم. نه فقط قالب یا افزونه، بخش های مختلفی وجود دارد که می توانید آنها را آموزش دهید مثل سئو وردپرس، افزایش امنیت وردپرس، اضافه کردن مثلا اسلایدر به وردپرس و صدها مورد آموزش دیگر که با یک سرچ کوچک و بررسی، می توانید متوجه شوید چه عنوان هایی باید تولید کنید. به نظرم خیلی خیلی از این مورد استقبال می شود و خیلی ها حاضر هستند برای این موارد هزینه کنند.

۱۳- تولید محتوا برای سایت های وردپرسی

یکی از راه های کسب درآمد از وردپرس که به شدت در این چند سال اخیر رو بورس افتاده و خیلی ها دارند از این راه کسب درآمدهای عالی می کنند تولید محتوا برای سایت های وردپرسی می باشد. این محتوا می تواند مقاله، فیلم آموزشی، اینفوگرافیک، پادکست صوتی و … باشد. مدیران سایت ها برای این محتوا هزینه های بالایی رو پرداخت می کنند.

می توان گفت از این بخش شاید بتوان ماهانه به درآمد چند میلیونی رسید. شما می توانید مثل یک کارمند در خانه و به صورت فریلنسری اقدام به تولید این محتوا کنید که وضعیت بازار کار عالی دارد. این بخش روز به روز در حال پیشرفت و رشد می باشد و به نظرم اگر می توانید روی آن تمرکز کنید چون به شدت تاثیر گذار می باشد.

۱۴- فروش محصولات دیجیتال و دانلودی

یکی از کارهایی که می توانید با وردپرس انجام دهید فروش محصولات دیجیتال و دانلودی می باشد. خیلی ها هستند دارند از طریق همین کار به پول های عالی میرسند. افرادی رو میشناسم که چند سال پیش فقط نمونه سوال میفروخت از طریق سایت وردپرس، و به درآمد فوق العاده ای رسیده بود. شما هم می توانید از همین طریق به درآمد خوبی برسید. اگر به فکر کسب درآمد از طریق وردپرس هستید اینم می تواند یک روش پول ساز باشد که می توانید از آن پول های خوبی به جیب بزنید.

این روش از سال های قبل مورد توجه همگان قرار گرفته بود و در حال حاضر به خاطر افزایش سرعت اینترنت خیلی وضعیت بهتری پیدا کرده است طوری که همه محصولاتشون رو به صورت دیجیتال و دانلودی قرار میدهند. مثلا قبلا من اگر کتابی داشتم به صورت فیزیکی میفروختم ولی الان دیگه به صورت PDF و دانلودی به فروش میرسونم و کاربر می تواند با قیمت بسیار عالی این محصول رو تهیه کند.

۱۵- فروش محصولات فیزیکی

روش های زیادی برای کسب درآمد از وردپرس وجود دارد که باید مقداری فکر کرد تا به آنها رسید مثلا در اطراف شما افراد فروشنده زیاد هستند که محصولات فیزیکی می فروشند. کافیه باهاشون هماهنگ کنید و استارت کار رو بزنید. یک فروشگاه محصولات فیزیکی با وردپرس راه اندازی کنید و اقدام به فروش این محصولات نمایید. برای تامین محصول با اون دوستان صحبت کنید که اجناس رو برای شما آماده و تامین کنند.

این روش خیلی خیلی می تواند گسترده باشد چون هر شخصی در خانواده یا دوستان و آشنایانش تعداد زیادی فروشنده محصولات دارد که می توانید با صحبت کردن با اون دوستان، اقدام به فروش محصولاتشون کنید. الان فروش از طریق اینترنت به شدت باب شده طوری که خودم شخصا دیگه برای خرید کوچیک ترین محصولات هم به بیرون مراجعه نمی کنم چون نه وقتشو دارم نه حوصله این همه شلوغی و آلودگی، طوری که تمام اجناس رو اینترنتی خریداری می کنم. توجه کرده اید چه قد سوپر مارکت و سوپر میوه اینترنتی زیاده شده و روز به روز در حال افزایش می باشد.

۱۶- تولید و فروش مقالات آموزشی و تخصصی

راه های کسب درآمد از وردپرس روز به روز در حال افزایش است طوری که با همین وردپرس می شود پول هایی درآورد که باور کردنی نیست. تا اینجا خیلی روش رو آموزش دادیم حال میخواهیم در مورد یک روش مرسوم و باب شده صحبت کنیم که به نظرم آینده از آن این مدل کسب درآمد می باشد. این روش، تولید و فروش مقالات آموزشی و تخصصی می باشد شما باید بلد باشید در یک زمینه خاص اقدام به تولید مقاله کنید همین کاری که خودم برای وب لند انجام میدهم. در سال های اخیر زیاد این موضوع داغ نشده بود ولی الان صدها شخص رو میشناسم که از این روش، کسب درآمد می کنند آن هم درآمدهای فوق العاده خوب و باورنکردنی؛ شاید قبلا کسی به من میگفت می توان از این مدل کسب درآمد کرد بهش میخندیدم ولی الان اونا به من میخندن و دارند پول های خوبی به جیب میزنند.

قرار نیست شما در همه بخش ها کار کنید کافیه در یک حوزه خاص، مثلا تولید مقالات آموزشی در زمینه دیجیتال مارکتینگ یا یک بخش از دیجیتال مارکتینگ مثل آموزش سئو، اقدام به تولید این مدل مقالات کنید. سعی می کنیم در آینده در مورد این روش مقالات و دوره های آموزشی تولید کنیم تا افرادی که می خواهند وارد آن شوند منبعی برای یادگیری داشته باشند.

۱۷- نمایندگی فروش هاست وردپرس

یکی از کارهایی که از قدیم مرسوم بود و خیلی ها از آن کسب درآمد می کردند گرفتن نمایندگی فروش هاست وردپرس است. شاید باورتون نشه ولی خیلی ها هستند با همین کار شاید تا ماهی ۱۰ ۱۵ میلیون درآمد دارند چیزی که شخصا فکرش رو نمی کردم و احساس میکردم نهایت یکی دو تومن درآمد دارند. اگر شما بتوانید یک سایت هاست بزنید و از یه جای معتبر و با کیفیت نمایندگی هاست بگیرید می توانید پول های خوبی در بیارید. البته نحوه بازاریابی شما هم خیلی خیلی مهم هستش که بتوانید مشتری جذب کنید.

کسب درآمد از این روش بستگی زیادی به قدرت جذب مشتری شما دارد. اگر بتوانید مشتری های زیادی برای گرفتن هاست از خودتون ترغیب کنید می توانید بیشتر درآمد داشته باشید. بعضی ها که باهاشون صحبت می کنم کارشون فقط همینه، صبح تا شب دنبال مشتری هستند و بعضی هاشون شاید ماهی ۳۰ مشتری جذب می کنند در بخش هاستینگ این مقدار مشتری فوق العاده خوب است. چون این مشتری ها اگر خدمات شما خوب باشند به هیچ عنوان خدمات شما رو کنار نمیذارند. مثلا خودم در طول این چند سال از یکی از هاستینگ ها، هاست گرفتم و به خاطر خدمات خوبش نزدیک ۷ سال هستش دارم از خدماتشون استفاده می کنم.

ایجاد سایت ViP برای کسب درآمد از وردپرس

۱۸- ایجاد سایت با عضویت ویژه یا همان ViP

یکی از راه های کسب درآمد از وردپرس که به شخصه عاشق این مدل کسب درآمد هستم راه اندازی و ایجاد سایت با عضویت ویژه یا همان ViP می باشد. صد در صد این مدل کسب درآمد رو حتما در سایت وب لند پیاده سازی می کنم. چون میدونم چه قد می تونیم از این بخش کسب درآمد کنیم. کافیه شما یک سایت آموزشی بزنید و چند خدمت رایگان عالی ارائه کنید و بعد از مدتی بخش ویژه سایت رو راه اندازی کنید. بهتون قول میدم به درآمدهای فوق العاده میرسید.

من اصلا فکر نمی کردم این روش در ایران جواب بده، ولی وقتی با چند همکار صحبت کردم و دیدم ماهانه چه درآمدی از این بخش دارند راغب شدم خودم هم این مدل درآمدزایی رو در سایت هام پیاده سازی کنم. الان مثل قبل نیست مردم خیلی راحت برای بخش ویژه هزینه می کنند. مثلا خودم شاید ماهانه تا ۴۰۰ ۵۰۰ تومن فقط هزینه اشتراک های ویژه سایت های مختلف پرداخت می کنم. روی این موضوع هم متمرکز شوید خیلی می تواند برای شما پول ساز باشد.

۱۹- دریافت تبلیغات و یا رپورتاژ آگهی

اگر از من در مورد نحوه کسب درآمد از وردپرس بپرسند و بگند باید چه کنیم میگم یه سایت وردپرسی خوب بزنید و محتوا تخصصی در یک حوزه تولید کرده و اگر بتوانید کاربر جذب کنید می توانید از همین کاربرها، به پول های خوبی برسید. کافیه شما روزی هزار تا بازدید کننده داشته باشید می توانید ماهی حداقل سه چهار میلیون پول در بیارید. (من کف درآمد رو گفتم اگر بتونید بازدید کننده بیشتری جذب کنید شاید چندین برابر این مبلغ بتوانید درآمد داشته باشید) باز تکرار می کنم سایت اگر تخصصی باشد خیلی بهتر مردم برای تبلیغات و دادن رپورتاژ آگهی هزینه می کنند. اگر عمومی باشید باید حداقل روزی ۲ ۳ هزار بازدیدکننده داشته باشید تا افراد راغب شوند به شما تبلیغ دهند.

سایت های زیادی هو وجود دارد که می توانید با ثبت نام در آنها به عنوان نمایش دهنده تبلیغات فعالیت داشته باشید. سایت هایی مثل صباویژن، ای نتورک، یکتانت و … که در ازای کلیک روی تبلیغاتشون در سایت شما، بهتون هزینه پرداخت می کنند. این روش بیشتر برای زمانی هستش که یک جایگاه تبلیغاتیتون خالی هستش و می تونید از این سایت ها تبلیغات بگیرید.

۲۰- سایت های خبری و اطلاع رسانی با وردپرس

یکی از راه های کسب درآمد از وردپرس ایجاد و ساخت سایت های خبری و اطلاع رسانی با وردپرس می باشد روز به روز هم این بخش فعال تر و جذاب تر می شود. شما می توانید سایت های این سبکی راه اندازی کنید و به درآمدهای خوبی در این زمینه برسید. شاید بپرسید نحوه درآمدزایی این سایت ها چطور هستش، باید بگم این سایت ها روش های مختلفی برای درآمدزایی دارند مثل گرفتن تبلیغات و رپورتاژ آگهی، فروش محصولات آموزشی، فروش محصولات فیزیکی، فروش محصولات دیگران و همکاری در فروش و ده ها روش دیگر برای کسب درآمد، در این مدل شما باید کاربر جذب کنید و از این کاربرها ایمیلشون رو بگیرید و روی آنها ایمیل مارکتینگ انجام دهید.

الان سایت های زیادی در این زمینه اضافه شده اند که بیشتر جنبه خبری و اطلاع رسانی دارند و در کنارشم کسب درآمد می کنند. در این روش باید بدونید دارید چه می کنید و سایتتون باید هر روز آپدیت شود چون اگر چند روز آپدیت نکنید صد در صد کاربر از دست میدید و باید خبرهای مهم روز ایران و دنیا رو مخابره کنید. یا می توانید در یک حوزه خاص کار کنید که تا حالا کسی کار نکرده، معمولا کار در حوزه های تخصصی خیلی بهتر جواب میدهد.

۲۱- ایجاد سایت دایرکتوری با وردپرس

یکی از راه های کسب درآمد از وردپرس که به شخصه یک مدت دوست داشتم راه اندازی کنم ولی فرصت نشد ایجاد سایت دایرکتوری با وردپرس است. بیاید یه توضیح بدم که اصلا دایرکتوری چی هستش و بعد در مورد کسب درآمد آن صحبت می کنیم. یک سایت را در نظر بگیرید که کار آن معرفی مطب‌های دندانپزشکی شهر تهران است. این سایت باید برای هر مطب شماره تلفن، عکس، آدرس و اطلاعات مربوطه را قرار دهد تا افراد بتوانند در مورد مطب مورد نظر خود اطلاعات کسب کنند و از آن استفاده کنند. پس نیازمند یک وبسایت دایرکتوری کسب و کار در وردپرس است.

حالا فکر کنید شما برای یک صنف خاص یک سایت دایرکتوری با وردپرس پیاده کرده اید بعد از مدتی که کاربر گرفتید می تونید از کسانی که میان در سایت شما برای ثبت کسب و کار یا شغلشون اقدام می کنند هزینه ثبت بگیرید یا اینکه هزینه تبلیغات افراد خاص آن صنف رو بگیرید. مثلا دایرکتوری پزشکان رو راه اندازی کردیم بعد از مدتی که چند هزار پزشک ثبت نام کردند می توانیم تو صفحه اصلی یا در یک جایگاه خاصی یک پزشک رو بولد کنیم و بنرش رو بذاریم و مثلا ماهی ۲ میلیون ازش بگیریم.

۲۲- ساخت فروشگاه های اینترنتی حرفه ای با وردپرس

یکی از روش های جدید کسب درآمد از وردپرس که در این دو سال اخیر به شدت روی بورس افتاده، ساخت فروشگاه های اینترنتی حرفه ای با وردپرس هستش، شاید بپرسید از قبل این موضوع هم وجود داشته و خیلی ها این کار رو میکردند. اما باید بگم در دو سال اخیر چون اکثر کسب و کارها به سمت آنلاین شدن سوق داده شده اند خیلی ها دنبال افرادی می گردند که براشون سایت فروشگاهی طراحی و پیاده سازی کنند.

این مدل درآمد به شدت رونق گرفته است طوری که ماهانه به ما درخواست طراحی و راه اندازی فروشگاه میدهند. به نظرم یکی از کارهایی که می توانید از آن کسب درآمد کنید همین مدل است. کافیه بلد باشید چطوری آن راه پیاده سازی کنید و حتما برای خودتون یک سایت حرفه ای طراحی نمایید و نمونه کارهای خودتون رو داخلش قرار دهید.

ساخت سایت شخصی از طریق وردپرس

۲۳- ساخت سایت شخصی از طریق وردپرس

همانطور که در مورد طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی صحبت کردیم روش دیگر ساخت سایت شخصی از طریق وردپرس است. خیلی از افراد علاقه دارند سایت شخصی داشته باشند و دست نوشت ها یا مطالبی که می خواهند منتشر کنند رو داخل سایت قرار دهند. یا افرادی هستند که می خواهند تخصصشون رو برای فروش بذارند اما سایت ندارند. شما باید این افراد رو پیدا کنید و بهشون درخواست طراحی و راه اندازی سایت دهید.

به نظرم کسب درآمد از وردپرس از طریق این روش خیلی راحتر می باشد باید مقداری بازاریابی و مذاکره بلد باشید که بتوانید سفارش بگیرید. معمولا افراد هم هزینه های خوبی برای این بخش می کنند. حتما در این مدل یک سایت حرفه ای برای خودتون بزنید و نمونه کارهای خودتون رو داخل آن قرار دهید.

۲۴- ایجاد سایت بازاریابی وابسته

افراد زیادی از بازاریابی وابسته برای کسب درآمد از وبلاگ یا وبسایت استفاده می‌کنند. چالش این است که بازدیدکنندگان خود را نسبت به خرید یا استفاده از یک محصول یا یک سرویس مشتاق کنید. هنگامی‌ که فروش داشتید، کمیسیون دریافت می‌کنید. به نظرم این روش خیلی جذاب و دوست داشتنی است و می توانید از آن کسب درآمد خوبی داشته باشید. یک مثال میزنم که راحتر متوجه این موضوع شوید. مثلا محصولات سایت دیجی کالا رو تو سایتتون بذارید و برای خرید نهایی طرف به سایت دیجی کالا مراجعه می کند و به ازای هر فروش به شما پورسانتی داده می شود.

نکته: در مورد لینک‌های وابسته به محتوای تبلیغاتی بسیار مراقب باشید، زیرا وردپرس فقط لینک‌های سایت‌های قانونی و معتبر را مجاز می‌داند. وبسایت‌هایی با محتوای نامناسب، وبسایت‌های شرط‌بندی یا چنین لینک‌هایی نباید استفاده شوند.

۲۵- ساخت انجمن سوال و جواب حرفه ای با هزینه

یکی از روش های جدید کسب درآمد از وردپرس که در ایران به شخصه ندیدم ساخت انجمن سوال و جواب حرفه ای با هزینه می باشد. یعنی طرف سوال می پرسد و در ازای جوابش هزینه ای پرداخت می کند. به شخصه تا حالا در ایران این مدل رو ندیده ام و به نظرم اگر بتوانید آن را خوب و درست راه اندازی کنید به درآمدهای خوبی میرسید.

باید انجمنتون هم بخش رایگان داشته باشه و هم بخش پولی، که کاربرها ابتدا اعتماد کنند و بعد اقدام به پرداخت هزینه کنند. به نظرم برای بخش های تخصصی خیلی این موضوع جذاب و پول ساز باشد. اگر بتوانید آن را پیاده سازی کنید و کاربر جذب کنید می توانید به درآمدهای عالی برسید.

۲۶- کسب درآمد با فروش سایت

شاید این موضوع برای شما خنده دار باشد اما باید بگم یکی از روش های کسب درآمد از طریق وردپرس، فروش سایت است. شما یک سایت خبری درست می کنید که شامل قالب، افزونه های مورد نیاز (سئو، امنیت، پاپ آپ و …) و آموزش، که در اختیار خریدار قرار میدهید. خیلی از افراد هستند که حوصله درگیر شدن با این موارد رو ندارند و حاضر مبلغی رو پرداخت کنند تا یکی کل کارها رو انجام دهد.

در آینده نزدیک همین ایده رو در وب لند راه اندازی می کنیم و اقدام به فروش این مدل سایت ها می کنیم. پس شما هم می توانید از این مدل به درآمد برسید چون بازار بزرگی در این بخش وجود دارد که جای برای کار خیلی باز است.

صحبت پایانی:
قرار نیست شما کل این ۲۶ عنوان رو با هم اجرا کنید کافیه یکی یا چند تا رو درست و خوب اجرا کنید تا به یک درآمد خوب و قابل قبول برسید. در این دوره، کسب درآمد از وردپرس به نظرم خیلی راحتر از قبل شده، طوری که خیلی از افراد همین الان درآمدهای خوبی از آن به جیب میزنند. کافیه مقداری کار کنید و مشتری داشته باشید. فکر نکنید باید حتما به تمام جوانب وردپرس مسلط باشید نیازی به این کار نیست کافیه بتوانید از دانسته هاتون کسب درآمد کنید و اگر هم زیاد بلد نیستید جای نگرانی نیست چون در سایت وب لند، منابع زیادی برای آموزش وردپرس قرار داده ایم.


این نوشته چندتا لایک داره؟

درباره C0D3R

همیشه آرزو داشتم یک فروشگاه و منبع آموزشی پارسی در زمینه دانلود منابع طراحی وب و گرافیک راه اندازی کنم که بواسطه اون بتونم بهترین ابزار در اختیار دوستان قرار بدم تا هزاران ایرانی به سادگی بتونن به ابزار مورد استفاده در دنیای وبمستری دسترسی داشته باشن، اون آرزو ، اکنون "وب لند" نام دارد ...
  • پیش از خرید: اگر سوالی دارید در بخش دیدگاه سایت مطرح نمایید. ( پایین هر محصول )
  • پس از خرید: اگر سوالی دارید در بخش پشتیبانی سایت مطرح نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

به وب لند اعتماد کنید!

جزء معدود سایت های فروش آنلاین هستیم که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی می باشیم.